středa 18. dubna 2012

Nevíte co s manželkou, pořiďte jí Provence...


Nevím,kam si ji přesně zařadit. Mohla by klidně prodávat lístky na kolotočové atrakce. Lesklé kozačky, beztvará obří kabelka všech možných barev, umělé nehty, vyžehlené blond vlasy a kachní botoxové rty. K dokonalosti nic nechybí. Ještě před momentem v kavárně kamarádce vyprávěla o tom, jak má úžasného manžela, že jí teda staví ten dům, kde bude všechno jako na francouzském venkově, všechno přesně jako tam, kde jsou ty lány levandule, barva fasády domu, stylový nábytek, na zahradě mraky levandule a ostatních bylin a tak dál, přesně jak to viděla v časopise. Sice jsem si četla, ale nedalo mi to neposlouchat, jako bych to někde už slyšela. V duchu jsem si představovala, jak tohle naprosto "přírodní" stvoření pobíhá v lesklých botách mezi levandulí a bojí se o své umělé nehty a docela dost mě ta představa naplňovala úsměvem. Dopíjím kávu a platím a napadá mě jedna rada do časopisu od docela normální tuctovky bez umělých nehtů: " Milujete ji? Vemte ji s sebou někam ven, kde můžete o všem klábosit, hodně se smát, společný čas je ten nejcennější dárek, kytky neposílejte po poslíčkovi a...." další rady od tuctovky si nechám do příštího vydání...:).
19. září 2011
Jaroslava Pírková

Žádné komentáře:

Okomentovat