středa 18. dubna 2012

Zkušenosti....ty krávo.

Za devět minut osm a zrovna musí padnout červená. No výborný. Odbočuju vlevo, jo slyšim to troubení, kouknu do zrcátka a i když nemám žádný kurz odzírání artikulace ...KRÁVO  a máchání rukama je jednoznačný. Jasně, že už jsem se mohla rozjet, ale ta paní to měla jen kousek z přechodu na chodník. Jede pořád za mnou, to už jsem začala tušit pointu. Zastavujeme oba před školkou, vyndaváme děti a já si říkám: "to jsem zvědavá, co předvedeš". Chlapík v obleku přibližně mého věku se začal omlouvat, že se bál, že to nestihne a že pak ještě musí do Prahy do práce. Byl evidentně v rozpacích. Temperament je těžký soupeř. Neodpustila jsem si poznámku, že jsem zaznamenala v zrcátku splašený testosteron a pak už jsme se jen smáli. Vlastně jsme se smáli pokaždý, když jsme se ve školce potkali při odvážení nebo vyzvedávání dětí.
29.února 2012, Jaroslava Pírková

Žádné komentáře:

Okomentovat