středa 14. května 2014

Ten hlas

Miluju muziku a muzika se zpěvem je mi mnohem bližší než čistě instrumentální skladby. Mám prostě pocit, že lidský hlas oživuje. Jeden můj kamarád malíř mi říkal, že hudba je nejemotivnější umění. Možná na tom něco bude. Byla doba a je to dávno, kdy mě uchvacovaly hluboké mužské hlasy a vůbec zajímavé barvy hlasu. Jenže je v tom háček. Hlas nebo lépe barva hlasu je jen střípek z našeho já. Je až k neuvěření jak může hlas být zcela zavádějící k celku osobnosti a právě naopak, jak si díky specifice hlasu umíme přestavit celého konkrétního člověka, pakliže ho známe. A protože, i když jinde různě možná slaví květen jako měsíc knih, boje s rakovinou a podobně, květen byl u nás vnímáný jako měsíc lásky a zamilovanosti. A myslím, ne jen té milenecké lásky, ale tak nějak by to mohl být měsíc vůbec lásky v širším slova smyslu k našim kamarádům, měsíc respektu k fajn lidem, které máme kolem sebe. Protože spousta článků se věnuje financím, kariérám, ekonomice, růstu nebo nerůstu DPH, věnovala jsem příspěvek něčemu, co koupit nelze. Lidé by se mohli víc poslouchat, vnímat barvu svých hlasů ......

Žádné komentáře:

Okomentovat