středa 18. února 2015

Voni chtěj

Voni chtěj, aby lidi jezdili víc městskou hromadnou dopravou, voni chtěj, aby lidi jezdili víc vlakem, voni chtěj, aby lidi jedli zdravě, voni chtěj, aby lidi chodili do kostela, voni chtěj, aby si lidi mysleli, co voni chtěj... strana chce, strana ví, co je správně....

Vono je hlavně něco špatně! Lidi chtěj... to by bylo taky špatně

já, jako občan český republiky, co se tu narodil, žije tu, dodržuje zákony a platí daně CHCI!:
aby si politici uvědomili, že lidi tu nejsou pro ně, ale politici tu jsou pro lidi a třeba to, že mě jako člověka nezajímá, že chce nějaká pani na magistrátu, abych jezdila vlakem, na kole a podobně, že chci jezdit tak, jak mi to vyhovuje. Že třeba nepojedu vlakem, abych pak trávila čas přestupy a čekala na nějaká spojení, že si jsem schopná vyhodnotit, kdy se mi jaký způsob dopravy vyplatí. Že nechci doplácet na slevy na dopravě nějakým pražákům ani nikomu jinému ani lepit záplaty za peníze utopené v pofiderních IT projektech z důvodu šlendriánu našich politiků nebo přímo záměru se obohatit. A tak bych mohla pokračovat, řečnicky nazváno, nekonečným seznamem špatně vedených projektů. Zakončím to tedy tak, že chci, aby si službu státu uvědomovali všichni najmenovaní různými stranami, i když jsem je nevolila, čistě jako základ nějaké úrovně politiky a služby státu v této zemi. A i když jsem nevolila například stranu ANO, očekávám, že paní, kterou strana někam nominuje bude natolik schopná a na úrovni, aby když už se někam dere, o sobě občanům něco řekla je-li o to požádána, vystupovala v médiích na problematiku připravená a podobně.

Žádné komentáře:

Okomentovat